KUNDEN

Kenmay - hjælp til ambitiøse ledere med netværk og inspiration

Kenmay har til formål, at hjælpe ambitiøse ledere med netværk og inspiration. Et stærkt netværk kender vi betydningen af – og ikke mindst det modsatte.

Inspirationen kommer fra landets stærkeste speakere, som kan bringe nye perspektiver på både ledelse og virksomhedens udvikling.

Samtidig vil et fokus på at øge værdien af medlemmernes virksomheder, sikre at virksomheder er fokuseret på udvikling og ikke risikerer at gå i stå. Kompetenceudvikling af ledere og bestyrelser er et essentielt værktøj som sikrer at kursen for virksomheden fastholdes og planer bliver eksekveret.

For at realiserer ovenstående, samarbejder Kenmay med bl.a. Vækstfonden, landets førende foredragsholdere og særligt udvalgte samarbejdspartnere.

UDFORDRINGEN

Øg antallet af medlemmer og oplevelsesværdien som Kenmay medlem

Kenmay netværket er mere end blot et netværk. Det er et fællesskab, hvor ligesindede ledere kan drøfte vigtige emner og flytte sig – sammen.
Udfordringen som Kenmay stod med, var både et fokus på at øge antallet af medlemmer til selve netværket, men endnu vigtigere, styrke oplevelsesværdien ved brug af digitale medier.

Det er et spørgsmål om at få flere til at kende til Kenmay, ved at tilbyde et unik produkt i markedet og dermed adskille sig fra andre “netværksgrupper”. Historiefortællingen og merværdien ved at være medlem er essentielt for at “lade den gode historie vandre” og sikre at kvaliteten og ikke blot massiv eksponering var i højsædet.

LØSNINGEN

Ekstern digital marketingsrådgiver, med fokus på bolden

Ved at udnytte solide platforme, både med henblik på arrangementer, produkt og webside, gav det mulighed for at dykke en tand dybere ned og arbejde med kerneværdierne i Kenmay, den primære fortælling og særligt differentierende produkt USP’er.

Lead generering, branding og “medlemspleje” var i fokus, med annoncering via Facebook, LinkedIn, Google Ads, samt email marketing automation via Active Campaign.

Et støt kontinuerligt arbejde på at maksimere synlighed og leads, ved ugentligt at arbejde på missionen om at gøre Kenmay til ledernes foretrukne valg, når overvejelserne går på deltagelse i netværk og relationsdannelse.

STRATEGISK

  • B2B lead generering
  • Målgruppeafdækning og analyse af virksomhedsadfærd på digitale platforme
  • Branding workshops og udarbejdelse af kerneværdier

TAKTISK

  • Budgetplanlægning/prioritering
  • Kampagneplanlægning
  • Kanalvalg og prioritering

OPERATIONELT

  • Opsætning af digitale kampagner (Facebook, LinkedIn og Google Ads)
  • Email automation via Active Campaign
  • Automatisering via Integromat

Kennet Mayland, Ejer

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla in mi nibh. Vivamus nibh urna, vulputate eget turpis ac, efficitur aliquet tellus.

Andre cases

Racehall

Digitalisering af verdens største indendørs gokart bane

KENMAY

Digitalisering og tiltrækning af medlemmer til erhvervsnetværk

Erhvervshus Sjælland

Vækst af virksomhedskandidater til digitaliseringsprojekter

Vil du høre mere?

Send mig en e-mail eller
connect med mig på LinkedIn

Kontakt mig