KUNDEN

Racehall - det tætteste du kommer på en Formel 1 oplevelse - i Go Kart

Racehall er verdens største indendørs gokart bane grundlagt i 2006, med fuld fokus på kvalitet. Udstyret er af bedste kvalitet, sikkerheden er i top og det er en sand racing oplevelse at besøge Racehalls kæmpe hal.

Du kan både slå dig løs på Racehall’s professionelle gokartbane eller over god mad i deres tilhørende restaurant Diners’ Lounge i Aarhus, eller deres samarbejdspartner Sallie’s Race Lounge i København, begge med udsigt over gokartbanen.

Racehall er for alle, store som små, amatører som professionelle, og de skaber rammerne for at du kan opnå personlige sejre, knytte nye bekendtskaber, eller styrke eksisterende bånd mellem familie, venner og bekendte, over en udfordring som du ikke vil tabe.

Aktiviteter såsom Racehall of Champions, tiltrækker gokart kører fra hele verden, til en kæmpe arrangement 1 gang om året.

UDFORDRINGEN

Digital synlighed og valg af digitale platforme

Racehall er en virksomhed med fart i blodet og fokus på vækst. 2 fysiske lokationer i hhv. København og Århus og titlen som verdens største indendørs gokartbane, giver opmærksomhed fra en lang række kunder, samarbejdspartnere og virksomheder.

Udfordringen lå i en levere et tilsvarende fokus digitalt, som matcher Racehall’s ambitioner, der sikrer at målgruppen opdager og bruger Racehall digitalt.

Dette involverer arbejde med hjemmeside, medlemsdata, markedsføring og generelt håndtering af en ny digital hverdag.

LØSNINGEN

Google Ads kampagnehåndtering og rådgivning om data og digitale platforme

Et stærkt fokus på Google Ads var højt prioriteret, hvor det store omdrejningspunkt var at være tilstede i det øjeblik målgruppen skulle have den bedste oplevelse i en gokart.
Stærkt segmenterede kampagner, med henblik på “customer intent” og geografi, sikrer synlighed og tilgang af kunder digitalt via Googles søgemotor.

Herefter var arbejdet med at drive en synergi effekt på tværs af valgte systemer essentielt, for at sikre gennemsigtighed af data, email automation og indsigt i brugeradfærd.

Jævnlige møder hos Racehall, giver mig indsigt i aktuelle problemstillinger og koordination imellem øvrige samarbejdspartnere letter processen og forbedrer kvaliteten af kommunikationen til målgruppen.

STRATEGISK

  • Systemvalg og databehovsanalyse
  • Kunderejsemodellering og forbrugeradfærd
  • Dataindsigt i målgruppe

TAKTISK

  • Budgetplanlægning/prioritering
  • Kampagneplanlægning i samarbejde med samarbejdspartnere
  • Kanalvalg og prioritering

OPERATIONELT

  • Opsætning af segmenterede Google Ads kampagner
  • Data visualisering og automatisering

Anne Charlotte Jensen, Director of R&D and Marketing

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla in mi nibh. Vivamus nibh urna, vulputate eget turpis ac, efficitur aliquet tellus.

Andre cases

Racehall

Digitalisering af verdens største indendørs gokart bane

KENMAY

Digitalisering og tiltrækning af medlemmer til erhvervsnetværk

Erhvervshus Sjælland

Vækst af virksomhedskandidater til digitaliseringsprojekter

Vil du høre mere?

Send mig en e-mail eller
connect med mig på LinkedIn

Kontakt mig