KUNDEN

That's Mine - Økologiske tekstiler og rolige prints med et eventyrligt touch

I den lille landsby Herlufmagle på Sydsjælland ligger That’s Mine. Midt i den smukke danske natur. Deres motto ”Tales designed in Denmark” indkapsler ønsket om at inspirere både børn og voksne til at dyrke det eventyrlige. That’s Mine er inspireret af den magi, som findes i barndommen og børns finurlige universer, med et mål om at skabe produkter, som giver børn lyst til at lege længere – og samtidig gør forældrenes liv lettere. De hylder hverdagen og ser den daglige trummerum som et eventyr.

Alle That’s Mines design og ideer er inspireret af børns fantasifulde verden samt hvordan de lader sig inspirere af deres naturlige omgivelser. De fleste af produkterne har rødder i den danske natur, hvorfor de både producerer økologisk, men også bestræber sig på, at man skal kunne tage produkterne med udenfor.

I januar 2013 blev Mette Neerup Mariager mor for første gang. Det var hendes ønske, at børneværelset skulle være lige så unikt som datteren, og hun ledte efter fine ting til indretningen med finurlige detaljer. Mette fandt ikke, hvad hun søgte, og hun besluttede sig for, at hun ville skabe dem selv. Det blev i første omgang til en kaninknage i træ, og hun var så tilfreds med den, at hun delte et billede af den på sin profil på Instagram. Samme aften blev hun bombarderet med bestillinger på kaninknagen, og den overvældende efterspørgsel gav hende mod på at gøre flere ideer til virkelighed. Mettes datter var inspirationen bag de første produktioner, men hun gav også Mette ideen til navnet på virksomheden, som de førte med sig. Datteren havde nemlig en periode, hvor hun sagde ”det’ mit” til alting, og det blev til That’s Mine.

That’s Mine blev en realitet i 2015, og selvom brandet er vokset gevaldigt siden den lille kaninknage og nu tilbyder et bredt men nøje udvalg af kvalitetsprodukter til børn og børneværelset er ideen bag stadig den samme.

UDFORDRINGEN

Digital brand kickstart på digitale kanaler

That’s Mine er et brand i raketvækst, med en lang række forhandlere i hele verden og udfordringen lå i at øge kendskabet til brandet og omsætning i egen webshop (thatsmine.com), men samtidig sikre balance overfor egne forhandlere.

Dette kombineret med en deltagelse i Løvens Hule tilbage i 2020, gjorde at der for alvor kom opmærksomhed mod den lille virksomhed i Herlufmagle, og den fremdrift skulle accelereres digitalt.

Udfordringen med at øge omsætningen på egen webshop, uden at blive set som en konkurrent af ens forhandlere er ikke en nem opgave. Det er en strategisk tilgang til valg af kanaler, eksponeringsgrad og kampagnefokus, samt et samarbejde imellem egne indsatser og eksterne forhandlers digitale kampagner.

LØSNINGEN

Ekstern udvidelse af marketingafdelingen - ad hoc

Stort set alle digitale kanaler kom i spil, om det er Facebook Ads, Google Ads, Affiliate eller emails. Spørgsmålet handlede om at drive retningen på brandet digitalt, så nødvendige KPI’er blev mødt, uden at blive et konkurrerende element for That’s Mine forhandlere. Løsningen var strukturelt baseret på mig som en ekstern udvidelse af marketingafdelingen, med fokus på at holde fysiske ugentlige møder hos That’s Mine, for at sikre:

  1. Hurtigere ændringer og opfølgninger på digitale kampagner og generelt alle digitale markedsføringsaktiviteter
  2. Tættere forbindelse imellem mig og That’s Mines vej og retning
  3. En dybere forståelse for branded e-commerce disciplinen, samt forståelse for analyse af performance og brand marketing

Oplevelsen af de ugentlige møder, er at jeg fungerer som en del af deres marketingafdeling, når det er nødvendigt. Det giver dem eksterne input på den foranderlige verden indenfor digital markedsføring, og samtidig sikrer konkrete operationelle tiltag, med aktivering af digitale kampagner på moderne og populære platforme.

STRATEGISK

  • Balance af branded e-commerce/forhandler vs. egen webshop
  • Kunderejsemodellering og forbrugeradfærd
  • Dataindsigt i målgruppe

TAKTISK

  • Budgetplanlægning/prioritering
  • Kampagneplanlægning/årshjul
  • Kanalvalg og prioritering

OPERATIONELT

  • Opsætning af digitale kampagner (Facebook, Google Ads, Affiliate & Email)
  • Lead generering
  • Data visualisering og automatisering

Mette Neerup Mariager, Ejer af That’s Mine

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla in mi nibh. Vivamus nibh urna, vulputate eget turpis ac, efficitur aliquet tellus.

Andre cases

Racehall

Digitalisering af verdens største indendørs gokart bane

KENMAY

Digitalisering og tiltrækning af medlemmer til erhvervsnetværk

Erhvervshus Sjælland

Vækst af virksomhedskandidater til digitaliseringsprojekter

Vil du høre mere?

Send mig en e-mail eller
connect med mig på LinkedIn

Kontakt mig